Politica si Termenii de folosire
Informaţii suplimentare despre fişierele cookie
Dorim să îţi oferim o experienţă online cât mai interactivă. În acest scop, folosim module cookie sau tehnici similare. Este important ca tu să știi ce module cookie foloseste site-ul nostru și în ce scop. Aceasta va ajuta la protejarea confidenţialităţii tale, asigurând totodată uşurinţa de utilizare a site-ului nostru web.
Ce reprezintă modulele cookie?
Modulele cookie sunt mici fişiere text care sunt stocate pe echipamentul tău (computer sau dispozitiv mobil) atunci când accesezi anumite site-uri web.
De ce se utilizează module cookie?
Modulele cookie pot fi folosite în diferite scopuri. În primul rând, pot fi necesare module cookie pentru a asigura funcţionarea corectă a site-ului web. De exemplu, fără module cookie, poate fi dificil ca site-ul web să reţină că te-ai conectat sau ce produse ai adăugat în coşul de cumpărături. Acestea sunt denumite module cookie obligatorii.
Modulele cookie pot fi folosite pentru a analiza cum este folosit un site web, pentru a contoriza numărul de vizitatori şi pentru a afla cum poate fi îmbunătăţit site-ul web. Nu asociem statisticile de utilizare a site-ului web şi alte rapoarte cu persoane individuale. Aceste module cookie sunt denumite module cookie analitice.
În al treilea rând, folosim module cookie pentru reţele de socializare pentru a permite integrarea reţelelor de socializare pe site-ul web şi a-ţi da posibilitatea să apreciezi sau să distribui imediat o pagină sau un produs pe serviciul de socializare preferat.
Un al patrulea motiv important pentru care folosim module cookie este pentru a permite publicitatea online, care poate fi personalizată pentru a afişa reclame mai relevante şi mai interesante pentru tine, atât pe site-ul nostru, cât şi în afara acestora. Realizăm acest lucru prin module cookie de publicitate (direcţionate).
De exemplu, site-ul nostru utilizează Google Analytics, un serviciu de analiză web furnizat de Google, Inc. („Google”) care contribuie la analizarea utilizării site-ului. În acest scop, Google Analytics utilizează „cookie-uri”, care sunt fișiere-text plasate în calculatorul dumneavoastră.
Informațiile generate de cookie-uri cu privire la modul în care este utilizat site-ul – informații standard de jurnal de utilizare a internetului (inclusiv adresa dumneavoastră IP) și informații privind comportamentul vizitatorului într-o formă anonimă – sunt transmise către Google și stocate de aceasta, inclusiv pe servere din Statele Unite. Înainte de a fi transmisă către Google, adresa ta IP este anonimizată.
În conformitate cu certificarea sa legată de „scutul de confidențialitate” (Privacy Shield), Google declară că respectă cadrul UE-SUA privind scutul de confidențialitate. Google poate transfera informațiile colectate de Google Analytics către o terță parte atunci când legislația impune acest lucru sau atunci când respectiva terță parte prelucrează informațiile în numele Google.
În conformitate cu condițiile de utilizare ale Google Analytics, Google nu va asocia adresa IP a utilizatorilor cu niciun fel de alte date deținute de Google.
Cum poţi gestiona sau dezactiva modulele cookie din browser
Poți gestiona preferințele cookie din fereastra pop-ul din site-ul nostrum sau din setările browserului.
Majoritatea browserelor vă permit:
- să vedeți ce cookie-uri aveți și să le ștergeți în mod individual
- să blocați cookie-uri ale unor terțe părți
- să blocați cookie-uri ale anumitor site-uri
- să blocați setarea tuturor cookie-urilor
- să ștergeți toate cookie-urile atunci când închideți browserul
Dacă dezactivezi toate modulele (noastre) cookie din setările browserului, este posibil ca anumite secţiuni sau funcţii ale site-urilor noastre web să nu funcţioneze, deoarece browserul ne poate împiedica să setăm module cookie necesare pentru funcţionarea site-ului. Prin urmare, îți recomandăm nu să dezactivezi toate modulele cookie din browserul web.
În lista de mai jos poţi găsi mai multe informaţii despre cum să dezactivezi modulele cookie sau cum să gestionezi setările modulelor cookie pentru browserul pe care îl utilizezi:
- Google Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=en
- Firefox https://support.mozilla.org/en-US/kb/enable-and-disable-cookies-website-preferences
- Internet Explorer: http://windows.microsoft.com/en-GB/windows-vista/Block-or-allow-cookies
- Safari: http://help.apple.com/safari/mac/8.0/#/sfri11471
Introducere
Îți mulțumim pentru interesul față de compania noastră, produsele și/sau serviciile. Când intri într-o relație de orice fel cu noi, ne încredințezi informațiile tale.
Scopul acestei Politici de confidențialitate este să îți explice ce date prelucrăm, de ce le prelucrăm și ce facem cu ele. Îți luăm în serios confidențialitatea și nu vindem niciodată liste sau adrese de e-mail. Fiind pe deplin conștienți de faptul că informațiile personale îți aparțin, facem tot posibilul să le stocăm în siguranță și să le prelucrăm cu atenție. Nu oferim informații unor părți terțe fără a te informa. Aceste informații sunt importante. Sperăm să le citești cu atenție.
Această notă te informează despre informațiile pe care le procesăm în legătură cu tine în relație cu organizația noastră. În colectarea acestor informații, noi acționăm în calitate de operator și, prin lege, suntem obligați să îți furnizăm informații despre noi, despre motivul și modul în care folosim datele tale și despre drepturile pe care le ai asupra datelor tale.
Alte Servicii
Această Politică de confidențialitate nu acoperă aplicațiile și site-urile altor terți la care poți ajunge prin accesarea link-urilor de pe site-ul nostru. Acest lucru excedează controlului nostru. Te încurajăm să examinezi Politica de confidențialitate de pe orice site și/sau aplicație înainte de a furniza date personale.
Cine suntem noi?
FIRST START SOLUTIONS SRL cu sediul în STR. ARIESULUI 48 B , înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J01/148/2015 , având cod fiscal 34147210, este responsabilă de prelucrarea datelor tale cu caracter personal pe care le colectăm direct de la tine sau din alte surse.
Potrivit legislației, compania noastră, este operator de date cu caracter personal. Pentru ca datele tale să fie prelucrate în siguranță, am depus toate eforturile să implementăm măsuri rezonabile pentru a proteja informațiile tale personale.este responsabilă de prelucrarea datelor tale cu caracter personal pe care le colectăm direct de la tine sau din alte surse.
Cine ești tu?
Potrivit legislației, tu, persoana fizică beneficiară a serviciilor și/sau produsele noastre, reprezentantul ori persoana de contact a unei companii sau persoana aflată într-o relație de orice fel cu compania noastră, ești o „persoană vizată”, adică o persoană fizică identificată sau identificabilă. Pentru a fi complet transparenți în privința prelucrării de date și pentru a-ți permite să îți exerciți cu ușurință, în orice moment, drepturile, am implementat măsuri pentru a facilita comunicarea dintre noi, operatorul de date și tu, persoana vizată.
Angajamentul Nostru
Protecția informațiilor tale personale este foarte importantă pentru noi. De aceea, ne-am luat angajamentul să respectăm legislația europeană și națională privind protecția datelor cu caracter personal, în special Regulamentul (UE) 679/2016, cunoscut și sub denumirea de GDPR și următoarele principii:
- Legalitate, echitate și transparență
Prelucrăm datele tale legal și corect. Suntem întotdeauna transparenți în privința informațiilor pe care le utilizăm, iar tu ești informat corespunzător.
- Controlul îți aparține
În limitele legii, îți oferim posibilitatea de examina, modifica, șterge datele personale pe care le-ai împărtășit cu noi și de a-ți exercita celelalte drepturi.
- Integritatea datelor și limitarea scopului
Utilizăm datele numai în scopurile descrise la momentul colectării sau în noi scopuri compatibile cu cele inițiale. În toate cazurile, scopurile noastre sunt compatibile cu legislația. Luăm măsuri rezonabile pentru a ne asigura că datele personale sunt corecte, complete și actualizate.
- Securitate
Am implementat măsuri rezonabile de securitate și criptare, astfel încât să îți protejăm cât mai bine informațiile. Cu toate acestea, reține faptul că niciun site web, nicio aplicație și nicio conexiune la internet nu este complet sigură.
Schimbări
Putem schimba această Politică de confidențialitate în orice moment. Toate actualizările și modificările prezentei Politici sunt valabile imediat după notificare, pe care o vom realiza prin afișare pe site și/sau notificare pe e-mail.
Informațiile Tale
Ce fel de informații colectăm despre tine?
Atunci când navighezi pe site-ul nostru, completezi formularul de contact, plasezi o comandă, ne transmiți o solicitare pe e-mail sau ne contactezi în orice alt scop și pe orice alt canal de comunicare, ne vei comunica următoarele date personale, pe care le colectăm direct de la tine sau din alte surse, cum ar fi:
- Numele și prenumele
- Adresa de e-mail
- Numărul de telefon
- Compania pe care o reprezinți
- Comenzile plasate
- Funcția pe care o ai în cadrul companiei
Este posibil să colectăm date prin module cookie sau alte tehnologii similare, precum:
- Adresa IP
- Navigatorul de internet
- Locația
- Paginile web pe care le accesezi pe site-ul nostru
Informațiile Tale
De ce colectăm aceste informații?
Când interacționezi în orice fel cu noi este posibil să ne dai sau să primim din alte surse informații precum:
- În vederea încheierii sau executării unui contract dintre tine și noi;
- Pentru plasarea comenzilor;
- Pentru mentenanța conturilor;
- Pentru a-ți răspunde la întrebări și solicitări;
- În scop de marketing, însă doar în situația în care avem consimțământul tău prealabil;
- Pentru a oferi și îmbunătăți serviciile și produsele pe care le oferim;
- Pentru a diagnostica sau a remedia probleme tehnice;
- Pentru a ne apăra împotriva atacurilor cibernetice;
- Pentru a ne conforma legislației;
- Pentru constatarea sau revendicarea unui drept în instanță;
Care este temeiul legal pentru prelucrare?
- Ți-ai dat consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal
- Prelucrarea este necesară pentru încheierea sau executarea unui contract între tine și noi, cum ar fi un contract de prestări servicii sau un contract de vânzare.
- Prelucrarea este necesară pentru a proteja interesele tale vitale sau ale altei persoane fizice
- Prelucrarea este necesară în scopul intereselor noastre legitime sau ale altei părți.
Cât timp stocăm datele?
Stocăm datele cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor, dar nu mai mult de 5 ani de la încetarea contractului sau ultima interacțiune cu noi.
După încheierea perioadei, datele cu caracter personal vor fi distruse sau șterse din sistemele informatice sau transformate în date anonime pentru a fi utilizate în scopuri de cercetare științifică, istorică sau statistică.
Reține faptul că în anumite situații expres reglementate, stocăm datele pe perioada care ne este impusă de lege.
Cum partajăm informațiile tale cu ceilalți?
Putem dezvălui datele tale, respectând legea aplicabilă, partenerilor de afaceri sau altor terți. Depunem în permanență eforturi rezonabile pentru a ne asigura că acești terți au implementate măsuri adecvate de protecție și securitate. Cu acești terți avem clauze contractuale astfel încât datele tale să fie protejate. Dacă legea ne obligă, te vom informa cu privire la identitatea acestor companii înainte de transmitere sau într-un termen rezonabil și ne vom asigura că orice transfer este legitim, având la bază consimțământul tău sau alt temei juridic.
De exemplu, am putea furniza datele tale către alte companii, precum furnizorii de servicii IT sau telecomunicații, contabilitate, servicii juridice și alți terți cu care avem o relație contractuală. Acești terți sunt selectați cu o grijă deosebită astfel încât datele tale să fie prelucrate doar în scopurile pe care noi le indicăm.
De asemenea, am putea partaja datele tale către parteneri de afaceri ca urmare a unui efort comun de a oferi un produs sau un serviciu.
Deși puțin probabil, am putea vinde în viitor afacerea sau o parte a afacerii, situație care va include transferul datelor tale.
Putem transmite datele și altor părți având consimțământul sau potrivit instrucțiunilor tale.
Vom putea, de asemenea, furniza informațiile tale cu caracter personal și către parchet, poliție, instanțele judecătorești și alte organe abilitate ale statului, în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate.
Ne vom asigura, în limite rezonabile, că datele tale nu părăsesc Spațiul Economic European, însă, în măsura în care vom transfera date către state din afara SEE, ne vom asigura, în toate cazurile, că transferurile sunt legitime, având la baza consimțământul tău explicit sau alt temei legal.
Care sunt drepturile tale?
Drepturile tale conform Regulamentului GDPR sunt următoarele:
- Dreptul de retragere a consimțământului
- Dreptul de a fi informat cu privire la prelucrarea datelor tale
- Dreptul de acces asupra datelor
- Dreptul de a rectifica datele inexacte sau incomplete
- Dreptul de ștergere („dreptul de a fi uitat”)
- Dreptul la restricționarea prelucrării
- Dreptul de a transmite datele pe care le avem despre tine către alt operator
- Dreptul de a te opune prelucrării datelor
- Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri
- Dreptul de a te adresa justiției
- Dreptul de depune o plângere în fața unei Autorități de Supraveghere
Te rugăm să reții că:
- Îți poți retrage consimțământul pentru marketing direct în orice moment prin urmarea instrucțiunilor de dezabonare din fiecare e-mail/sms sau alt mesaj electronic.
- Dacă vrei să îți exerciți drepturile, o poți face prin transmiterea unei cereri scrise, semnate și datate la adresa de e-mail: office@copiatoarealbaiulia.ro
- Drepturile enumerate mai sus nu sunt absolute. Există excepții, de aceea fiecare cerere primite va fi analizată astfel încât să decidem dacă este întemeiată sau nu. În măsura în care cererea este întemeiată, îți vom facilita exercitarea drepturilor. Dacă cererea este neîntemeiată, o vom respinge, însă te vom informa asupra motivelor refuzului și asupra drepturilor de a depune o plângere la Autoritatea de Supraveghere și de a te adresa justiției.
- Vom încerca să răspundem solicitării în termen de 30 de zile. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit în funcție de diferite aspect, precum complexitatea cererii, numărul mare de cereri primite sau imposibilitatea de a te identifica într-un termen util.
- Dacă, deși depunem toate eforturile, nu reușim să te identificăm, iar tu nu ne furnizezi informații suplimentare pentru a reuși să te identificăm, nu suntem obligați să dăm curs solicitării.
Întrebări, solicitări și exercitarea drepturilor
Dacă ai întrebări sau nelămuriri cu privire la prelucrarea informațiilor tale sau dorești să îți exerciți drepturile legale sau ai orice altă îngrijorare cu privire la confidențialitate, ne poți scrie la adresa de e-mail office@copiatoarealbaiulia.ro
Felicitări! Ai ajuns la final! Ne bucurăm că ți-ai făcut timp să afli cum îți protejăm informațiile personale.